مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-05سياسي

آگاهی و توانایی در استدلال از ابزارهای جهاد تبیین است


معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت:آگاهی و توانایی در استدلال از ابزارهای جهاد تبیین است و به صورت گروهی و تیمی عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به همت فرماندهان جنگ نرم نهضت استادی بسیج اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا باید توجه داشت که موضوع جهاد تبیین در چه شرایط و فضایی در کشور مطرح شده که اهمیت آن را به خوبی مشخص کند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد باید توجه داشت که این موضوع تنها یک طرح مسئله از سوی رهبر معظم انقلاب و یا یک دستور قرآنی است که در این صورت مفهوم حقیقی جهاد باید به لحاظ قرآنی مشخص شود و محدوده و عرصه های پیاده سازی آن معلوم شود، از سویی دیگر بین تبیین و جهاد تبیین تفکیک قائل شد.

روشنگری و تبیین جدانشدنی از آرمان ها و ارزش نظام معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خاطر نشان کرد: حقیقت جمهوری اسلامی بر پایه ارزش های توحیدی و الهی است البته که ضعف و مشکلات وجود دارد اما آرمان های جمهوری اسلامی همچنان پابرجاست و همانطور که تبیین پیامبر از قرآن جداشدنی نیست، آرمان ها و ارزش نظام هم از روشنگری و تبیین جدا نیست.

وی افزود: به عبارتی جهاد به معنای مبارزه است اما هر تلاش و مبارزه ای را نمی توان جهاد نامید زیرا جهاد مقاوم به دو رکن اساسی است یک اینکه فعالیتی که همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی و توانایی در استدلال از ابزارهای جهاد تبیین است

آگاهی و توانایی در استدلال از ابزارهای جهاد تبیین است