مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-05اجتماعي

افزایش محدودیت های تردد برای خودروهای آلاینده در لندن


رانندگان خودروهای آلاینده به احتمال زیادی به زودی برای تردد در تمام سرتاسر شهر لندن مجبور به پرداخت عوارض نقدی خواهند شد و این درحالیست که هم اکنون، - محدوده ای که برای تردد در آن مجبور به پرداخت عوارض هستند، کمتر است و شامل تمام مناطق پایتخت نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار لندن روز گذشته (جمعه) گفت: طرح پرداخت عوارض جاده ای که خودروهای آلاینده بیشتری را در لندن هدف قرار می دهد، می تواند برای پوشش کل مناطق شهری پایتخت مورد استفاده قرار گیرد.

در آوریل 2019 طرحی موسوم به محدوده با آلایندگی بسیار کم (ULEZ) در لندن معرفی شد که بر اساس آن، مالکان وسایل نقلیه آلاینده مجبور شدند برای رانندگی در مرکز شهر روزانه 12.

50 پوند (17.

20 دلار) عوارض نقدی بپردازند.

این محدوده سال گذشته گسترش یافت تا مناطق بسیار وسیعتری را در بر گیرد که محل سکونت نزدیک به چهار میلیون نفر است.

صادق خان ، شهردار لندن اکنون تاکید کرد: از سیستم حمل و نقل شهری خواسته ام تا در مورد گسترش دوباره محدوده اجرای طرح ULEZ در سطح لندن در سال 2023 به منظور تبدیل این منطقه به شهری سبزتر، سالم تر و با ازدحام کمتر، مشورت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازژاپن تودی، وی افزود: چالش های سه گانه مقابله با آلودگی هوا، وضعیت اضطراری آب و هوا و ازدحام جمعیت به این معنی است که باید انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محدودیت های تردد برای خودروهای آلاینده در لندن

افزایش محدودیت های تردد برای خودروهای آلاینده در لندن