مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-05سياسي

انتخاب 8 عضو پیوسته جدید در فرهنگستان علوم


در یکصد و بیست و هشتمین نشست مجمع عمومی فرهنگستان علوم، هشت عضو پیوسته جدید فرهنگستان انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا داوری اردکانی، رییس فرهنگستان علوم در این نشست که با حضور 42 عضو پیوسته از مجموع 46 عضو پیوسته فرهنگستان علوم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به اعضا و آرزوی صحت و سلامت برای آنان در دوران شیوع پاندمی کرونا، به حضور دکتر رضا فرجی دانا دبیر فرهنگستان در اولین جلسه مجمع عمومی اشاره کرد و خاطر پذیرش مسئولیت دبیری فرهنگستان از وی تشکر و برایش توفیق بیشتر مسئلت کرد.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی های خوبی که در مراسم گرامیداشت روز جهانی آینده ایراد شده بود، از دکتر فتح الله مضطرزاده دبیر شورای آینده نگری و همکارانش برای برگزاری این جلسه سپاسگزاری کرد.

دکتر داوری اردکانی همچنین با اشاره به ضایعه درگذشت دکتر غلامرضا سلطانی، عضو وابسته گروه علوم کشاورزی فرهنگستان علوم و استاد پیشکسوت دانشگاه شیراز که در ماه های اخیر دار فانی را وداع گفته اند، برایشان رحمت و آمرزش الهی مسئلت کرد.

در ادامه و پس از تصویب صورت جلسه قبلی مجمع، دکتر سیدمحمد قاری سیدفاطمی عضو پیوسته جدید فرهنگستان علوم که در اولین نشست مجمع شرکت می کرد، سخنانی با عنوان دو ناسازنمای حقوق بشر معاصر ایراد کرد و در ادامه توسط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 8 عضو پیوسته جدید در فرهنگستان علوم

انتخاب 8 عضو پیوسته جدید در فرهنگستان علوم