مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-05اقتصادي

کاهش دغدغه کشاورزان برای افزایش تولید بیشتر اولویت جهاد کشاورزی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: هدف از دیدار با کشاورزان بررسی موانع و مشکلات در راستای کاهش دغدغه کشاورزان و افزایش تولید می باشد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: هدف از دیدار با کشاورزان بررسی موانع و مشکلات در راستای کاهش دغدغه کشاورزان و افزایش تولید می باشد.

پیمان اسکندری در بازدید از چند طرح کشاورزی در شهرستان بیجار اظهار کرد: شهرستان بیجار به لحاظ کشاورزی در حوزه زراعت دارای رتبه برتر کشوری است و بخش مهمی از گندم استان کردستان در این شهرستان تولید می شود .

وی افزود: باتوجه به سند تدوین شده اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و اهمیت امنیت غذایی در این سند بخش کشاورزی نیز با جدیت در تامین غذا به ویژه محصولات استراتژیک ورود کرده و تلاش می شود تا خودکفایی در این حوزه را به بالاترین حد امکان ارتقاء دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: ما در بخش کشاورزی استان نیز در راستای تحقق تدوین برنامه و اهداف بلند مدت سعی برآن داریم، موانع و مشکلات را بررسی و در راستای رفع آنها اقدام کنیم.

وی با اشاره به وجود 14هزار بهره بردار در بخش کشاورزی شهرستان بیجار تاکید کرد: نزدیک به 28هزار نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم از این بخش امرار معاش و ارتزاق می کنند که به لحاظ اشتغال و تولید حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دغدغه کشاورزان برای افزایش تولید بیشتر اولویت جهاد کشاورزی است

کاهش دغدغه کشاورزان برای افزایش تولید بیشتر اولویت جهاد کشاورزی است