مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-05پزشكي

اعلام وضعیت فوق العاده در گیلان در صورت افزایش شهرهای قرمز کرونایی


رییس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به وجود پنج شهر قرمز کرونایی، گفت: اگر شمار شهرهای قرمز کرونایی در استان تا هفته آینده افزایش پیدا کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در ستاد استانی کرونا با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: در کنار استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی، تمرکز باید بر تزریق واکسن به ویژه نوبت سوم باشد.

وی با تأکید بر اقناع سازی مردم در تزریق واکسن، افزود: با توجه به در پیش بودن نوروز و افزایش آمدوشدها، ابتدا باید تزریق واکسن و پس ازآن تست PCR ملاک باشد تا مردم درگیر نشود.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت بهداشت روان در پساکرونا، گفت: کرونا فشار مضاعفی بر مردم وارد کرده و لازم هست بهداشت روانی موردتوجه قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر پرداخت به موقع حقوق مزایای کادر درمان ازجمله پرستاران و همچنین اجرای تعهدات بیمه ای در کنار افزایش چتر بیمه سلامت با مشارکت بسیج تأکید کرد.

رییس ستاد کرونا گیلان با اشاره به پنج شهرستان قرمز، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت طرح شهید سلیمانی و همچنین ظرفیت رسانه ای در کاهش قرمزی کرونا شتافت در غیر این صورت تا هفته آینده در صورت افزایش تعداد شهرهای قرمز شرایط فوق العاده اعلام کرده و همه تجمعات را تعطیل خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت فوق العاده در گیلان در صورت افزایش شهرهای قرمز کرونایی

اعلام وضعیت فوق العاده در گیلان در صورت افزایش شهرهای قرمز کرونایی