مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-05سياسي

اعلام حداقل حقوق کارگران تا چند روز دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه نمایشگاه دستاورد های 6 ماهه وزارت تعاون، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده گفت: جلسات شورای عالی کار در حال بررسی است و ظرف روز های آینده تصمیم گیری نهایی انجام و حداقل مزد اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه نمایشگاه دستاورد های 6 ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه اعلام کرد: یکی از سیاست های رفع فقر مطلق، رفع فقر غذایی است و ما تلاش می کنیم در کارخانه های تولید موادغذایی به ویژه صنایع شیر ایران پگاه که زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارد با کاهش قیمت و افزایش کیفیت در مسأله رفع فقر غذایی نقش داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در مورد اینکه آیا بسته های غذایی برای نیازمندان در نظر گرفته اید؟ گفت: بر اساس دستور رییس جمهور، برای شب عید نیازمندان یک بسته غذایی طراحی شده است که ما تصمیم گیر هستیم، اما باید سازمان برنامه و بودجه به جمع بندی برسد و از سوی مقامات ذی ربط اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حداقل حقوق کارگران تا چند روز دیگر

اعلام حداقل حقوق کارگران تا چند روز دیگر