مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-05سياسي

سرانه بهداشتی و درمانی قرچک پایین و نیاز مند پیگیری است


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه بهداشتی و درمانی قرچک پایین و نیاز مند پیگیری است.

- ، حسین نوش آبادی پیش از ظهر شنبه در دیدار اعضای نظام پزشکی قرچک ضمن انتقاد از کمبود امکانات درمانی در سطح حوزه انتخابیه اظهار داشت: خواستار افزایش تخت بستری در بیمارستان قرچک، جایگزینی بیمارستان فرسوده شهید مفتح و تسریع در احداث بیمارستان پیشوا که از مطالبات مردم است می باشیم.

وی با بیان اینکه این موارد چندین بار در دیدار با وزیر بهداشت و درمان به آن تاکید و چندین بار در صحن علنی مجلس، تذکر داده شده است گفت: از نظام پزشکی قرچک می خواهم، نظارت بیشتری بر مراکز درمانی غیر دولتی داشته باشند و ضمن حمایت از پزشکان دلسوز از حقوق بیماران نیز دفاع کنند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش برای جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص و امکان دسترسی مردم به خدمات و تجهیزات پزشکی مطلوب، از حقوق شهروندی است.

نوش آبادی سازمان نظام پزشکی را فرصتی مغتنم برای حمایت و صیانت از حقوق جامعه پزشکی و مشاغل مرتبط دانست و اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و همگرایی بیشتر، شاهد ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات بهداشتی و درمانی در سطح منطقه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه بهداشتی و درمانی قرچک پایین و نیاز مند پیگیری است

سرانه بهداشتی و درمانی قرچک پایین و نیاز مند پیگیری است