مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-05اقتصادي

ایجاد کارگو هوایی مطالبه جدی بخش خصوصی فارس است


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس گفت: انتظار بخش خصوصی استان اهتمام جدی بخش دولتی برای ایجاد و به سرانجام رسیدن کارگو در استان است.

-   خسرو فروغان شنبه 14 اسفند در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه از زمان طرح موضوع لزوم ایجاد کارگو هوایی در فارس، 17 سال می گذرد، افزود: انجام صادرات هوایی و وجود کارگو هوایی موضوع حائز اهمیت برای بخش اقتصاد و صادرات استان فارس است که نیاز است همه دستگاه های مرتبط با یک وحدت رویه و همکاری این مهم را به ثمر برسانند.

او اظهار کرد: در حال حاضر بار صادراتی برخی از محصولات استان به صورت هوایی و پراکنده از شیراز انجام می شود، اما مطالبه بخش خصوصی و تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان ایجاد خط هوایی منظم و برنامه ریزی شده است تا بتوانند با تامین بار مشخص، جهشی در حوزه صادرات استان ایجاد کنند.

فروغان ادامه داد: هم اکنون با توجه به مشکلات ایرلاین ها و فرودگاه شیراز، اکثر صادرکنندگان ترجیح می دهند بار خود را از خارج از استان صادر کنند و این امر موجب شده استان متضرر شود.

او با تاکید بر اینکه بخش حاکمیتی باید از توان خود برای تسهیل فرآیند صادرات استان بهره ببرند، اضافه کرد: مسئله کارگو بار هوایی برای استان فارس بسیار مهم است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کارگو هوایی مطالبه جدی بخش خصوصی فارس است

ایجاد کارگو هوایی مطالبه جدی بخش خصوصی فارس است