مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-05اقتصادي

شناسایی 50 چالش اصلی در وزارت کار


رییس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی گفت: شناسایی 50 چالش و مسأله اصلی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

- رحیم سرهنگی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد امضاء تفاهم نامه با صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر اظهارداشت: امروز مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با صندوق بیمه روستاییان تفاهم نامه ای امضاء کرد و مقرر شد این مؤسسه به عنوان پشتوانه علمی پژوهشی و آموزشی برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان باشد.

وی با بیان اینکه  مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با سابقه 51 سال حکم مرکز پژوهش ها برای وزارت کار و رفاه اجتماعی دارد، تأکید کرد: در مورد مزد منطقه ای هم پژوهش می کنیم اما هنوز نتایج آن به صورت قطعی اعلام نشده است و بخش دیگر پژوهش ها را از طریق مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی انجام می دهیم.

رییس مؤسسه کار و تأمین اجتماعی گفت: در این مؤسسه 50 چالش و مسأله اصلی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را شناسایی کرده ایم و در نظر داریم با کمک شبکه نخبگان و دانشگاهیان به ارائه راه حل های مربوطه مبادرت کنیم.

سرهنگی این را هم گفت: از شبکه نخبگان دانشگاهی را برای حل مسائل دعوت می کنیم الان در مرحله شناسایی چالش ها هستیم فعلاً 50 مشکل و چالش اصلی را از جمله بحران صندوق ها، دستمزد کارگران، اشتغال، رفاه اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 50 چالش اصلی در وزارت کار

شناسایی 50 چالش اصلی در وزارت کار