مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-05اقتصادي

اختصاص 10 میلیارد اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای لرستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در سفر دولت به لرستان، 10 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدا اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود زرین جویی امروز شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به جذب و استخدام ایثارگران از طریق آزمون استخدامی اظهار داشت: این موضوع در قالب ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران لحاظ شده است و دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

عدم رعایت سهمیه ایثارگران در جذب نیروهای ادارات وی با بیان اینکه ایثارگران مشمول جذب در دستگاه های اجرایی، ‬ ‬حداقل 25 درصد و حداکثر 30 درصد سهمیه از مجموع استخدامی ها را دارند و این قانون همه دستگاه ها را شامل می شود، تصریح کرد: در این رابطه از دستگاه های اجرایی گله مندی داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: این قانون مخصوصاً در جذب و به کار گیری نیروهای غیر از رسمی و پیمانی که از طریق آزمون نیست و نیروهایی که از طریق شرکت ها و طرح ها و به صورت حجمی و پروژه ای جذب می شوند، دیده می شود.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی عملکرد دستگاه های اجرایی را در خصوص جذب ایثارگران رصد می کند زرین جویی با تاکید بر اینکه از دستگاه ها انتظار می رود و این انتظار قانون است و ملزم و مکلف هستند که حداقل 25 درصد سهمیه ایثارگران در جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 10 میلیارد اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای لرستان

اختصاص 10 میلیارد اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای لرستان