مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-05سياسي

استفاده از ظرفیت مساجد برای تقویت گردشگری مذهبی


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مساجد شیراز، به عنوان حرم سوم، در ایام نوروز و سفرهای نوروزی ورود کنند، گفت: این امر سبب تقویت گردشگری مذهبی می شود، - بنابراین باید طرح ویژه داشته و مساجد باز باشند و به مردم خدمات ارائه دهند.

  آیت الله لطف الله دژکام شنبه 14 اسفند در شورای فرهنگ عمومی فارس با بیان اینکه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تهیه شده اما برای اجرا نیازمند تامین اعتبار است، گفت: در یک سال گذشته برای تامین مالی برش استانی نقشه مهندسی سازوکارها درست تبیین نشده و یک مشکل از این جهت وجود دارد.

او با بیان اینکه اجرای مصوبات و دستورات شورای فرهنگ عمومی نیاز به حمایت تک تک دستگاه ها دارد، اظهار کرد: تمام دستگاه ها برای اجرای این مصوبات به ویژه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان باید به صورت جدی پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی تهیه شده اما برای اجرا نیازمند تامین اعتبار است، گفت: در یک سال گذشته برای تامین مالی برش استانی نقشه مهندسی سازوکارها درست تبیین نشده و یک مشکل از این جهت وجود دارد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه اعتباری در شورای برنامه ریزی استان برای این منظور قرار داده شود، افزود: در شهرستان ها نیز باید این نگاه وجود داشته باشد تا به اندازه توانایی خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مساجد برای تقویت گردشگری مذهبی

استفاده از ظرفیت مساجد برای تقویت گردشگری مذهبی