مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-05سياسي

یافته های علمی و اقدامات عملی مقابله با کرونا مستندسازی شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه طی 2 سال مواجهه با بحران کرونا شاهد از خودگذشتگی و تلاش های گسترده ای در بخش های مختلف بوده ایم، - ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه طی 2 سال مواجهه با بحران کرونا شاهد از خودگذشتگی و تلاش های گسترده ای در بخش های مختلف بوده ایم، بر لزوم مستندسازی اقدامات عملی انجام و یافته های علمی کسب شده، تاکید کرد.

سید وحید حسینی شنبه 14 اسفند در جلسه ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، بر لزوم رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی در جامعه به ویژه در آستانه سال نو، تاکید کرد.

او با اشاره به تلاش تمام واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در طی دو سال بحران کروناویروس گفت: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همواره برای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان با تمام ظرفیت های موجود تلاش می شود و تجربیات موج های گذشته کروناویروس، سبب شده تا در موج ششم این بیماری، اقدامات و خدمت رسانی با کیفیت بیشتر و بهتر به مردم ارایه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بر لزوم مستندسازی اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا و یافته های علمی به دست آمده تاکید کرد و افزود: تجربیات حاصل از شیوع بیماری کووید19 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته های علمی و اقدامات عملی مقابله با کرونا مستندسازی شود

یافته های علمی و اقدامات عملی مقابله با کرونا مستندسازی شود