مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-05سياسي

جشن توانمندی 1100 خانوار مددجوی کمیته امداد در کرمان


همزمان با سراسر کشور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس جمهور، جشن توانمندی یک هزار و 100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان و واگذاری یک هزار و 690 واحد مسکونی مددجویان کرمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با سراسر کشور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس جمهور، جشن توانمندی یک هزار و 100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از 54 هزار خانوار خودکفا شده در سطح کشور و واگذاری یک هزار و 690 واحد مسکونی مددجویان کرمانی از 8 هزار و 744 واحد مسکونی در سطح کشور در سال جاری برگزار شد.

مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد در حوزه های اشتغال، مسکن و سامانه امداد هوشمند به مناسبت 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس جمهور و رییس کمیته امداد کشور در کرمان برگزار شد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این آیین گفت: در کمیته امداد ظرفیت های خوبی وجود دارد که می توان با همراهی دیگر دستگاه های استان فقر را ریشه کن کرده و کارهای بهتری انجام دهیم.

وی از جذب بیش از 100 درصدی اعتبارات اشتغال توسط کمیته امداد استان کرمان در سال جاری خبر داد و افزود: امیدواریم با همکاری استاندار کرمان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان بتوانیم تفاوت اساسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن توانمندی 1100 خانوار مددجوی کمیته امداد در کرمان

جشن توانمندی 1100 خانوار مددجوی کمیته امداد در کرمان