مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-05سياسي

حل مشکل آبرسانی به 62 روستا توسط سپاه خراسان شمالی


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  خراسان شمالی از حل مشکل آبرسانی 62 روستا از سوی سپاه استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  خراسان شمالی از حل مشکل آبرسانی 62 روستا از سوی سپاه استان خبر داد.

حسین اکبری، 14 اسفندماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته پاسدار که در سالن جلسات بسیج اقشار بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه های هفته پاسدار در 10 محور اجرا می شود، اظهار کرد: در مجموع 100 عنوان برنامه در این هفته اجرا می شود که تشریح دستاوردهای سپاه پاسداران، برگزاری جشن های مربوطه، ارائه خدمات رایگان پزشکی، تخفیف ویژه در استخر تازه افتتاح شده، کلنگ زنی 200 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بخشی از این برنامه ها هستند.

اکبری با اشاره به اینکه سال آینده 20 کیلومتر از جاده های روستایی خراسان شمالی آسفالت می شود، تصریح کرد: در حوزه آبرسانی 22 روستا در قالب قرارگاه امام حسن(ع) تا پایان سال آینده مشکل آبرسانی آن ها حل می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه مشکل آبرسانی 62 روستا از طریق 4 مجتمع آبرسانی در استان حل می شود، اضافه کرد: اعتبارات مربوط به این موضوع نیز برای 41 روستا تاکنون اختصاص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل آبرسانی به 62 روستا توسط سپاه خراسان شمالی

حل مشکل آبرسانی به 62 روستا توسط سپاه خراسان شمالی