مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-05بين الملل

تلاش برای تبدیل فرمت پخش به HD در دفاتر خارج از کشور صداوسیما


معاون برون مرزی از دفتر خبری و رسانه ای سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق بازدید کرد.

- معاون برون مرزی از دفتر خبری و رسانه ای سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، احمد نوروزی در سفر خود به اربیل عراق از نزدیک در جریان فعالیت های رسانه ای مجموعه دفتر خبری و رسانه اربیل قرار گرفت و برای بهبود روند برنامه سازی، افزایش محتوا و افزایش کیفیت پخش برنامه، توصیه هایی کرد.

معاون برون مرزی صداوسیما درباره اهداف این سفر و حضور در اربیل گفت: اهداف و ماموریت های دفاتر خارج از سازمان بر اساس سیاستگذاری رسانه ملی و همچنین بر مبنای مختصات تاریخی، تمدنی و اشتراکات فرهنگی منطقه هدف و همچنین تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) استوار است.

نوروزی اضافه کرد: رادیو تلویزیون کردی شبکه جهانی سحر از قدیمی ترین و بلکه اولین رادیو و تلویزیون به زبان کردی در اقلیم کردستان است که به شدت مردم منطقه به ویژه خانواده ها با آن انس و الفت گرفته اند و علاقمندان و مخاطبان فراوانی در منطقه و جهان دارد و این مزیت بی بدیل رسانه بین المللی جمهوری اسلامی ایران است که باید بیش از پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تبدیل فرمت پخش به HD در دفاتر خارج از کشور صداوسیما

تلاش برای تبدیل فرمت پخش به HD در دفاتر خارج از کشور صداوسیما