مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-05سياسي

بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)


242 نفر از نمایندگان مجلس همزمان با 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کردند.

- بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 242 نفر از نمایندگان مجلس همزمان با 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه که سیدمحسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس در آغاز جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی قرائت کرد، به شرح زیر است: چهاردهم اسفند یادآور صدور فرمان تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل رضوان الله تعال علیه در خصوص تشکیل کمیته امداد امام خمینی است.

نهادی انقلابی با هویت دینی، مردمی و جهادی که بر اساس اندیشه و مبانی فکری و فقهی حضرت امام تاسیس شد و با هدایت حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی رهبر معظم انقلاب اسلامی این راه همچنان استمرار دارد.

کمیته امداد حضرت امام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در کنار قوای سه گانه فارغ از تعلق به گرایش های سیاسی و جناحی به فکر خدمت شایسته و بایسته به ولی نعمتان انقلاب بوده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آگاهی و وقوف کامل از شرایط سخت اقتصادی و معیشتی اقشار محروم و کم درآمد کشور و با شناختی که از ظرفیت ها و امکانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)