مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-05سياسي

تاکید وزیر کشور بر برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش


جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح در امور ناجا و وزیر کشور با بیان اینکه امروز انتظامی کشور تلاش گر و جهادگر اصلی جبهه مقابله با دشمن است، - گفت: هرگز اجازه ندهیم که اراذل و اوباش در جامعه هراس افکنی کنند و بایستی با تمام قدرت با آن ها برخورد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف تبیین اولویت ها و برنامه های سال 1401 با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دکتر احمد وحیدی جانشین فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح در امور ناجا برگزار شد.

سربازان وفادار و مقتدر انتظامی؛ علمدار نظم و امنیت در این نشست فصلی دکتر احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز و تک تک شما عزیزان، سربازان وفادار، مقتدر و با صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که علمدار نظم و امنیت و دفاع از حیثیت این نظام هستید، تبریک عرض می کنم.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و معزز خصوصا شهدای عزیز انتظامی کشور عنوان کرد: طبیعتا انتظامی کشور حوزه ای وسیع به گستردگی کشور و موضوعات متنوعی است که در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر کشور بر برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش

تاکید وزیر کشور بر برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش