مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-05اقتصادي

کشاورزان برای رفع مشکلات حدنگاری به کجا مراجعه کنند


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و ابخیزداری کشور اعلام کرد: افرادی که در حدنگاری زمین های آنها اراضی ملی اعلام شده است، برای رفع تداخلات ارضی به شعب ویژه در دادگستری ها و یا کمیسیون ویژه رفع تداخلات ارضی در ادارات کشاورزی مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی ور رییس سازمان جنگل ها امروز در نشست خبری در پاسخ به  سئوال خبرنگار فارس که آخرین برآوردهای شما از پوشش گیاهی و جنگلی کشور چیست؟ اعلام کرد: پس از 20 سال نقشه برداری جدیدی از پوشش گیاهی کشور با دقت بسیار بالاتر انجام دادیم که نشان میدهد نسبت به دهه 80 سطح جنگل ها به دلیل جنگل کاری هایی که انجام داده ایم 60 هزار هکتار افزایش یافته است اما در سطح داخل جنگل ها میزان این پوشش کمتر شده است.

وی افزود: در این بررسی ها معیارهای سازمان خواروبار جهانی ملاک بوده است.

منصور در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس که اگر روستاییان در باره حدنگاری های شما اعتراض داشته باشند به کجا باید مراجعه کنند؟ گفت: شعبات ویژه ای در دادگستری های استان ها و نیز کمیسیون رفع تداخل در ادارات کشاورزی استان ها وجود دارد که بر اساس ماده 33 اینگونه اعتراضات را بررسی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از حدنگاری که وزارت جهاد کشاورزی برای تمییز اراضی ملی انجام داده ا ند برخی این ها را زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان برای رفع مشکلات حدنگاری به کجا مراجعه کنند

کشاورزان برای رفع مشکلات حدنگاری به کجا مراجعه کنند