مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-05اقتصادي

بازار همدان ایمن نیست/ نتیجه طرح مطالعاتی بازار اعلام شود


فرماندار همدان با بیان اینکه بازار همدان ایمن نیست و مستعد هر گونه حادثه ای است گفت: طرح مطالعاتی بازار توسط شهرداری حدود یک سال توسط مشاور در دست اقدام است که باید سریعتر مشخص شود برای ایمنی بازار چه کاری شده و چه اقداماتی لازم است؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی ظهر امروز در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان همدان با اعلام هشدار در خصوص ایمنی بازار اظهار کرد: وضعیت ایمنی برخی از مراکز تجاری، پاساژها و کاروانسراها و راسته بازارهای سنتی ما مناسب نیست و متاسفانه برخی از متصدیان و متولیان امر علاوه بر کم توجهی به این موضوع با اقدامات خود به این مشکل دامن زده اند.

وی افزود: بهره برداری غیر استاندارد از انشعابات دستگاه های خدمات رسان، ساخت و سازها و تعمیرات غیر مجاز و غیراصولی، سد معبر و تجاوز به حریم عمومی از جمله مهمترین مواردی است که ایمنی بازار همدان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به طرح مطالعاتی در دست اقدام بازار توسط شهرداری یادآور شد: این طرح حدود یک سال توسط مشاور در دست اقدام است و باید سریعتر مشخص شود که در خصوص ایمنی بازار چه کاری انجام شده و چه اقداماتی لازم است؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار همدان ایمن نیست/ نتیجه طرح مطالعاتی بازار اعلام شود

بازار همدان ایمن نیست/ نتیجه طرح مطالعاتی بازار اعلام شود