مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-05سياسي

ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون کوهرنگ ممنوع است


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: موضوع ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون در استان به دنبال مراجعه به دادستان مرکزی استان و با کمک دادستانی استان انجام شد که پیش از فراهم شدن شرایط رویش لاله ها در استان این ممنوعیت اطلاع رسانی می شود.

- اصغر احمدی 14 اسفندماه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: موضوع ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون در استان به دنبال مراجعه به دادستان مرکزی استان و با کمک دادستانی استان انجام شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: موضوع ممنوعیت ریشه کنی کرفس کوهی یا کلوس نیز یکی دیگر از موضوعاتی که در استان به صورت جدی دنبال می شود، به دلیل اهمیت بالای حفظ و نگهداری از دشت لاله های واژگون و گیاه کلوس در استان جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال نیز تشکیل شد که در این جلسه پس از ارائه توضیحات از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین دادستان استان ورود گردشگران به دشت لاله در سال جاری ممنوع اعلام شد.

وی ادامه داد: مدیریت موضوع ممنوعیت ورود بازدیدکنندگان به دشت لاله چهارمحال و بختیاری برعهده دادستان شهرستان کوهرنگ، دادستان کل استان و همچنین سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان حفاظت محیط زیست استان است، همچنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون کوهرنگ ممنوع است

ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون کوهرنگ ممنوع است