مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-05سياسي

دوره های توانمند سازی مبلغین برگزار می شود


مسئول قرارگاه تبلیغ، جهادی و فرهنگی منصوریه از برگزاری دوره های ویژه برای مبلغین از جمله دوره کار با کودک و نوجوان و روانشناسی تبلیغ، مهارت های تبلیغی و کارگاه امربه معروف ونهی از منکر خبر داد.

- حجت الاسلام حمیدرضا حدائق شنبه 14 اسفند در هشتمین گردهمایی مبلغین قرارگاه عمار مدرسه علمیه منصوریه با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، گفت: پس از هفتمین گردهمایی مبلغین قرارگاه عمار، برپایی روضه های خانگی، تبلیغات هفتگی آخر هفته، برپایی موکب ها در مساجد و موکب قرارگاه عمار به صورت متمرکز در جوار بارگاه احمد بن موسی(ع) با قوت بیشتری ادامه پیدا کرد.

مسئول قرارگاه عمار ادامه داد: به همت خیرین و عنایت مسئول مدرسه علمیه منصوریه بسته های معیشتی تهیه و به دست نیازمندانی که از سوی مبلغین قرارگاه شناسایی شده بودند، رسیده است.

او اضافه کرد: در بخش برپایی موکب بنا به تصمیم مسئول مدرسه علمیه منصوریه، قرارگاه عمار اقدام به برپایی موکب در تمام مراسمات مذهبی از جمله ولادت و سوگواری اهل بیت(ع) کرده است.

حدائق با اشاره به بدحجابی در سطح کلانشهر شیراز، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های ائمه جماعات و مبلغین بدحجابی در سطح شهر است، چرا نسبت به این قانون ضروری ولازم برای جامعه که برگرفته از متن قرآن است از سمت مسئولین و بخش های مختلف اینگونه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های توانمند سازی مبلغین برگزار می شود

دوره های توانمند سازی مبلغین برگزار می شود