مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-05سياسي

سردار رفیعی آتانی: سپاه، بزرگی خود را در خدمت بی منت به مردم می داند


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سپاه در همه حوداث به قلب حادثه می رود، اولین وارد می شود و آخرین خارج می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، به تشریح بخشی از مبانی گفتمان جاری در فعالیت های سپاه پاسداران پرداخت.

در متن این پیام آمده است؛  بسمه تعالی اعیاد شعبانیه، سوم شعبان، میلاد با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) روز پاسدار، میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) روز جانباز، میلاد سفیر کربلا امام سجاد (علیه السلام) روز آزادگان و نیمه شعبان میلاد موعود، حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف) که مفتخریم سپاهمان مزین به نام مبارکش می باشد را به محضر حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، خانوداده های شهیدان، آزادگان، جانبازان و ملت مومن و انقلابی تبریک عرض می کنیم.

وقوع انقلاب اسلامی در ایران و پدید آمدن نظام جمهوری اسلامی، در شرایطی که نظام سرمایه داری غرب و ایده کمونیستی در بلوک شرق، به عنوان دو قطب حاکم در جهان سرگرم به یارگیری و گسترش منطقه نفوذ خود بودند، حرکت جدیدی را با مبانی دینی و اعتقادی و متکی بر آیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: سپاه، بزرگی خود را در خدمت بی منت به مردم می داند

سردار رفیعی آتانی: سپاه، بزرگی خود را در خدمت بی منت به مردم می داند