مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-05فرهنگي

چند فیلم ایرانی به جشنواره سوئد می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه خورشید گرفتگی به کارگردانی رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی، بچه گرگ های دره سیب ساخته فریدون نجفی و سیارک ساخته مهدی حسینی وند در سی و نهمین دوره جشنواره باف سوئد حضور دارند، - فیلم کوتاه خورشید گرفتگی ، فیلم سینمایی بچه گرگ های دره سیب و فیلم سینمایی سیارک ساخته مهدی حسینی وند در سی و نهمین دوره جشنواره باف سوئد حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم کوتاه خورشید گرفتگی به کارگردانی رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی، بچه گرگ های دره سیب ساخته فریدون نجفی و سیارک ساخته مهدی حسینی وند در سی و نهمین دوره جشنواره باف سوئد حضور دارند، همچنین خورشید گرفتگی در چهاردهمین دوره جشنواره لاریسا یونان حضور خواهد داشت.

جشنواره باف سوئد که هرساله اسفندماه در شهر مالموی سوئد برگزار می شود یکی از قدیمی ترین جشنواره های اروپایی است که از سال 1984 به طور سالانه برگزار می شود.

این جشنواره عضو اتحادیه فیلم های کودکان اروپا یا ECFA است.

این اتحادیه در سال 1988 تأسیس شده است و هم اکنون بیش از 60 عضو از 23 کشور اروپایی دارد.

همچنین جشنواره لاریسا چهاردهمین دوره خود را در فروردین ماه 1401 برگزار خواهد کرد هر ساله به نمایش فیلم های منتخب از یونان و جهان می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند فیلم ایرانی به جشنواره سوئد می روند

چند فیلم ایرانی به جشنواره سوئد می روند