مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-05سياسي

نوروزگاه در سراب ها و مناطق گردشگری نهاوند برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری نهاوند برنامه نوروزگاه در سراب های نهاوند اجرا می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری نهاوند برنامه نوروزگاه در سراب های نهاوند اجرا می شود.

محسن جانجان اظهار کرد: برنامه نوروزگاه در شش نقطه گردشگری شهرستان نهاوند در صورت موافقت ستاد مبارزه با کرونا اجرا می شود.

وی تصریح کرد: معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری شهرستان نهاوند در قالب شیوه های نوین و جذاب یکی از ضرورت های گردشگری نهاوند به حساب می آید.

جانجان افزود: متاسفانه در دو سال گذشته به علت شیوع کرونا این برنامه نوروزگاه انجام نشده است و امیدواریم امسال بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای نوروز 1401 در تلاش هستیم با کسب موافقت ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری شش نوروزگاه از گردشگران نوروزی در نهاوند استقبال کنیم.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند خاطرنشان کرد: این برنامه از سوم تا 12 فروردین ماه در اماکن گردشگری چون سراب های گیان، گاماسیاب، فارسبان، ملوسان و کنگاور کهنه و هم چنین بام تفریحی نهاوند برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزگاه در سراب ها و مناطق گردشگری نهاوند برگزار می شود

نوروزگاه در سراب ها و مناطق گردشگری نهاوند برگزار می شود