مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-05فرهنگي

طنین سرورد «ای ایران» در سالن یونسکو پیچید


پس از اجرا در مراسم گشایش هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، ارکستر بنیاد رودکی در دومین اجرا در سالن یونسکو (بزرگترین سالن فرهنگی و هنری لبنان) به روی صحنه رفت تا بیروت بار دیگر شاهد اجرای این ارکستر باشد.

- پس از اجرا در مراسم گشایش هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، ارکستر بنیاد رودکی در دومین اجرا در سالن یونسکو (بزرگترین سالن فرهنگی و هنری لبنان) به روی صحنه رفت تا بیروت بار دیگر شاهد اجرای این ارکستر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین روز برنامه های هفته فرهنگی ایران با اجرای ارکستر بنیاد رودکی به رهبری بردیا کیارس و با آواز اشکان کمانگری در تالار یونسکو ادامه یافت.

این مراسم با سخنرانی محمد وسام المرتضی وزیر فرهنگ لبنان، و حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جلال فیروزنیا سفیر و عباس خامه یار رایزن فرهنگی کشورمان، سفرای کشورهای خارجی مقیم لبنان از جمله: الجزایر، عراق، ونزویلا، سوریه، روسیه، نروژ، فیلیپین، رومانی، شیلی و نیز ده ها شخصیت سیاسی، فرهنگی، نظامی، مذهبی و اصحاب رسانه و هنر برگزار شد.

وزرای فرهنگ، نفت و انرژی، کار، حمل و نقل، صنعت، دادگستری، اعضای شورایعالی قضایی، رییس و اساتید دانشگاه های لبنان، معارف، اسلامیه، عده ای از روحانیون مسلمان و کشیشان مسیحی از جمله دیگر شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین سرورد «ای ایران» در سالن یونسکو پیچید

طنین سرورد «ای ایران» در سالن یونسکو پیچید