مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-05اقتصادي

233 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد


233 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 382 میلیارد و 200 میلیون ریال تحویل مددجویان تحت پوشش این نهاد داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال شیبه ظهر امروز شنبه با اشاره به واگذاری هشت هزار و 700 مسکن محرومان در کشور بیان کرد: در سال جاری تاکنون یک هزار و 500 مسکن برای مددجویان خوزستان به بهره برداری رسیده و در سال 1401 نیز بالغ بر یک هزار و 500 واحد مسکونی برای مددجویان در خوزستان احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه زلزله اندیکا به خانه 581 خانواده مددجو در این شهرستان آسیب وارد کرده افزود: برای کمک به ساخت واحدهای مسکونی خانوارهای مددجویان زلزله زده اندیکا 200 میلیون ریال تسهیلات بدون عوض پرداخت شده است.

شیبه با یادآوری اینکه توانمند سازی خانواده ها به واسطه اشتغالی از اهداف این نهاد حمایتی است، خبر داد: امروز جشن خودکفایی یک هزار و 250 خانواده زیرپوشش این نهاد حمایتی برگزار شد و سه هزار و 500 مددجو نیز از طریق مراکز کاریابی مشغول به کار شدند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به رونمایی سامانه امداد هوشمند کمیته امداد موسوم به (سها) گفت: این سامانه این اجازه را می دهد که به صورت همزمان و آنلاین اطلاعات مددجویان به روز باشد؛ همچنین این سامانه به بسیاری از دستگاه های اجرایی کشور متصل است و یکی از ویژگی های آن توزیع عادلانه خدمات در بین مددج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

233 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد

233 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد