مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-05اجتماعي

ظهرابی: مهمترین رکن حفاظت تالاب ها مشارکت مردم است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس، با بیان اینکه برنامه ریزی برای حفاظت تالاب ها، باید دقیق باشد و گام به گام اجرا شود، کلیدی ترین اقدام در این زمینه را آموزش، - ارتقاء آگاهی ها و جلب مشارکت مردم دانست.

به همت دفتر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز، شنبه 14 اسفند نشست دبیرخانه ستاد احیای تالاب های استان فارس، با حضور مسؤولان دانشگاه شیراز، مشاور محیط زیستی استاندار، مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و تشکل های مردم نهاد تالاب های استان فارس، برگزار و از تشکل های مردم نهاد در حوزه تالاب های فارس قدردانی شد.

مدیر امور فناوری و طرح های کاربردی دانشگاه شیراز، در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از پیوند خوبی که میان سمن ها و دستگاه های اجرایی به واسطه ی دبیرخانه تقویت می شود، گفت: برنامه ی احیای تالاب ها که ازسوی دانشگاه شیراز به عنوان دبیرخانه ستاد احیای تالاب های استان تدوین شده است با اهداف و زمان بندی مدون و همچنین چارت سازمانی مشخص، درنظر گرفته شده و در آن تعامل همه ی اجزا با هم دیده شده است.

سید فخرالدین افضلی ادامه داد: در فاز اول این برنامه، تمرکز اصلی روی تالاب های طشک و بختگان بود؛ اما مشارکت مهم ترین رکن در احیای تالاب هاست که باید تجربیاتی را که از دل مردم بیرون می آید، با ابزار و دانش روز مجهز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهرابی: مهمترین رکن حفاظت تالاب ها مشارکت مردم است

ظهرابی: مهمترین رکن حفاظت تالاب ها مشارکت مردم است