مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-05بين الملل

دیدار وزیر امور خارجه قرقیزستان با همتای اماراتی در «ابوظبی»


وزیر امور خارجه قرقیزستان در سفر کاری به امارات، با مقامات این کشور دیدار و درباره توسعه همکاری های دوجانبه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، روسلان قزاق بایف وزیر امور خارجه قرقیزستان در سفر کاری به امارات، با مقامات این کشور دیدار و درباره توسعه همکاری های دوجانبه گفت وگو کرد.

قزاق بایف در سفر به ابوظبی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی و همچنین با احمدعلی آل سایق وزیر دولتی و همکاری های بین المللی امارات در مورد همکاری های دوجانبه و افزایش مبادلات تجاری بین کشورها گفت و گو کرد.

قزاق بایف در این دیدار به اهمیت ایجاد سریع صندوق سرمایه گذاری قرقیزستان-امارات به منظور حمایت و اجرای پروژه ها در زمینه های گردشگری، کشاورزی، انرژی، وام مسکن، ساخت مسکن ارزان قیمت برای مردم قرقیزستان اشاره کرد.

طرفین بر ضرورت توسعه بیشتر حمل و نقل هوایی مسافربری و باربری اشاره کردند.

وزیر خارجه قرقیزستان پیشنهاد کرد تلاش های مشترک بر توسعه پروژه ها و پروژه های اقتصاد سبز در زمینه حفاظت از محیط زیست و آب و هوا متمرکز شود.

در این دیدار امکان در نظر گرفتن تسهیلات بدون روادید برای شهروندان قرقیزستان شاغل در امارات مورد بحث قرار گرفت و طرف قرقیزستان خواستار ایجاد شرایط کاری مطلوب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر امور خارجه قرقیزستان با همتای اماراتی در «ابوظبی»

دیدار وزیر امور خارجه قرقیزستان با همتای اماراتی در «ابوظبی»