مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-05اقتصادي

امحاء 1200 مخزن گاز اتوبوس های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، عباس نوری با اشاره به شناسایی هزار اتوبوس در پایتخت که عمر مخزن گاز آن ها کمتر از یکسال دیگر به پایان می رسد، - مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: 1200 مخزن گاز اتوبوس های تهران بدلیل اتمام طول عمر، امحاء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، عباس نوری با اشاره به شناسایی هزار اتوبوس در پایتخت که عمر مخزن گاز آن ها کمتر از یکسال دیگر به پایان می رسد، تشریح کرد: از ابتدای سال تا کنون، 1200 مخزن گاز امحاء شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بازرسی های بازرسان استاندارد، در سال جاری، در مرحله اول 260 دستگاه اتوبوس در کارخانه سازنده اتوبوس مورد بازرسی قرارگرفت و ضمن پیاده سازی و امحاء مخازنی که عمرشان به پایان رسیده بود، مخازن جدید فولادی بر روی آن ها نصب شد و سپس برمبنای الزامات استاندارد های ملی 9426، 9747 و 7598 توسط شرکت بازرسی ذی صلاح مورد بازرسی قرار گرفت.

عباس نوری با اشاره به تعامل شرکت های اتوبوسرانی مالک این اتوبوس ها با اداره کل، ابراز امیدواری کرد: طی ماه های آتی بیش از 500 دستگاه اتوبوس مورد بازرسی قرار گیرند و مخازن قدیمی نوع 2 با مخازن جدید فولادی تعویض شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 1200 مخزن گاز اتوبوس های تهران

امحاء 1200 مخزن گاز اتوبوس های تهران