مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-05سياسي

مجوز مجلس برای عرضه اموال مازاد دولتی از طریق بازار سرمایه


نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز به دستگاه های اجرایی ملی و استانداران اجازه دادند که اموال و دارایی منقول و غیر منقول مازاد دولتی را از طریق حراج عمومی در بورس کالا و یا از طریق مزایده عمومی به فروش رسانند.

- نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز به دستگاه های اجرایی ملی و استانداران اجازه دادند که اموال و دارایی منقول و غیر منقول مازاد دولتی را از طریق حراج عمومی در بورس کالا و یا از طریق مزایده عمومی به فروش رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه نوبت صبح امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه 1401 در بخش درآمدی بندهای ارجاع شده به کمیسیون تلفیق بودجه 1401 جزء 1 و 2 بند ب تبصره 18 را تصویب کردند.

بند ب تبصره 18 می گوید: 1- به روسای دستگاههای اجرایی ملی/ استانداران اجازه داده می شود اموال و دارایی منقول و غیر منقول مازاد دولتی (به استثنای انفال و موارد مندرج در اصل (83) قانون اساسی) در اختیار خود و دستگاهها و مؤسسات تابعه/ دستگاههای استانی را پس از تأیید کارگروههای ملی و استانی واگذاری اموال (اعضای آن در آیین نامه اجرایی تعیین می شود) و بدون رعایت تشریفات مربوط به تصویب هیأت وزیران با رعایت قوانین و مقررات، از طریق حراج عمومی در بورس کالا و یا از طریق مزایده عمومی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس برای عرضه اموال مازاد دولتی از طریق بازار سرمایه

مجوز مجلس برای عرضه اموال مازاد دولتی از طریق بازار سرمایه