مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-05اقتصادي

توزیع 10 میلیارد تومان بسته حمایتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امسال بالغ بر 10 میلیارد تومان بسته در قالب رزمایش های مختلف در بین مردم استان مرکزی توزیع شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امسال بالغ بر 10 میلیارد تومان بسته در قالب رزمایش های مختلف در بین مردم استان مرکزی توزیع شده است.

مجتبی تهامی روز شنبه 14 اسفند در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به طور جدی در کنار سایر مجموعه های سازمان یافته که وظیفه مبارزه با این ویروس را داشته اند، با دستور مقام معظم رهبری در راستای اجرای فرامین ایشان نسبت به اجرای مواسات و کمک به اشخاص کم برخوردار و مشاغل اسیب دیده به طور جدی در این مهم ورود کرد.

وی افزود: در همین راستا بنیاد احسان وابسته به ستاد، کمک به نیازمندان و اسیب دیدگان را مورد توجه قرار داد و استان مرکزی نیز با تکالیف مشخص وارد این مهم شد.

تهامی عنوان کرد: از ابتدای سال 99 بنیاد احسان به طور مستمر و ویژه کمک ها و اهدای بسته های معیشتی خود را آغاز کرد و این کمک ها در سطح کشور توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 میلیارد تومان بسته حمایتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی

توزیع 10 میلیارد تومان بسته حمایتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی