مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-05اقتصادي

تبدیل سواحل مکران به مراکز تربیت نیروی بومی ماهر


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به صدور مجوز تاسیس بیش از 4300 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای از زمان استقرار دولت سیزدهم، از ارائه آموزشهای مهارتی به نیروهای بومی مناطق آزاد و سواحل مکران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین حسینی نیا در یک نشست خبری اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای هماهنگی و هم افزایی بیشتر در بحث آموزش های فنی و حرفه ای تلاش کرده تا با همراهی دستگاه ها برای اولین بار موضوع ارائه آموزشهای مهارتی را در بحث کلان کشور نهادینه کند که فرصت بسیار خوبی را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم از طریق سایر شبکه های اجتماعی و نهادهای حاکمیتی مرتبط با آموزش فنی و حرفه ای، بخش آموزشها را در سطح کلان تر و هماهنگ تر پیش ببریم.

وی ادامه داد: ما در وزارت مردم معتقدیم کار مردم باید توسط خود مردم انجام گیرد و با بررسیهایی که انجام دادیم متوجه شدیم که در چند سال گذشته هیچ گونه مجوز فنی حرفه ای صادر نشده است و این امر باعث شده بود بازار سیاه مجوزها راه بیفتد.

حتی مبالغ گزافی برای گرفتن یک مجوز فنی و حرفه ای طلب کرده بودند و بعضا تا دو میلیارد تومان نیز دریافت شده و حتی صدور مجوزها تا 8 ماه نیز طول می کشید به نحوی که در 6 ماهه سال جاری 35 تا 40 مجوز فنی حرفه ای صادر شده است لذا اولین کاری که کردیم در گام اول داوطلبانه بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل سواحل مکران به مراکز تربیت نیروی بومی ماهر

تبدیل سواحل مکران به مراکز تربیت نیروی بومی ماهر