مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-05بين الملل

بولتون: پوتین منتظر ترامپ است


جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا گفت، ولادیمیر پوتین منتظر است تا دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و رسیدن به دور دوم ریاست جمهوری اش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت سابق آمریکا این اظهارات را در جریان یک گردهمایی مجازی با واشنگتن پست با موضوع حمله روسیه به اوکراین بیان کرد.

بولتون در این اظهاراتش عمدتا از سیاست خارجی جو بایدن، رییس جمهور فعلی آمریکا در منطقه انتقاد کرد.

در پایان این مراسم، مایکل دافی خبرنگار واشنگتن پست از او در مورد این پرسید که ترامپ چقدر به خارج ساختن آمریکا از ائتلاف ناتویی که شامل کانادا و بخش عمده اروپا نیز می شود نزدیک شد.

بولتون در کتاب خاطرات خود در مورد بررسی های ترامپ درباره مساله خروج از ناتو در سال 2018 نوشته و در پاسخ به این سوال گفت: فکر می کردم او دست روی این قضیه گذاشت، اما حداقل در آن زمان از این موضع عقب نشینی نکرد.

بولتون ادامه داد: فکر می کنم ترامپ در صورت رسیدن به دومین دور ریاست جمهوری اش، آمریکا را از ناتو خارج کند و فکر می کنم پوتین منتظر این اتفاق است.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود، ناتو را به عنوان یک مشکل اضافی می نگریست و معتقد بود کشور های اروپایی سهمی عادلانه و کافی از جانب خود برای تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: پوتین منتظر ترامپ است

بولتون: پوتین منتظر ترامپ است