مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-05سياسي

ریشه کنی فقر مطلق با سازماندهی ظرفیت های مردمی ممکن است


ریشه کنی فقر مطلق در کرمان با سازماندهی ظرفیت های مردمی ممکن است.

- ، در سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، در ارتباط تصویری آیت الله رییسی رییس جمهور و رییس کمیته امداد کشور با استان ها از دستاوردهای کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی، مسکن مددجویان و سامانه امداد هوشمند (سُها) رونمایی گردید.

به همین منظور و با حضور دکتر علی زینی وند استاندار کرمان در مهمانسرای کمیته امداد کرمان و محل ارتباط با این آیین کشوری، جشن توانمندی 1100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از مجموع 54 هزار خانوار خودکفا شده در سطح کشور و واگذاری 1690 واحد مسکونی مددجویان کرمانی از 8744 واحد مسکونی در سطح کشور در سال جاری برگزار شد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولان استان در این آیین حضور داشتند.

علی زینی وند استاندار کرمان با تقدیر از کمیته امداد برای خیرات و برکاتی که برای اقشار نیازمند جامعه فراهم کرده است، ابراز امیدواری کرد سال آینده شاهد فعالیت مضاعف کمیته امداد در بخش های اشتغال، توانمندسازی و غیره باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی فقر مطلق با سازماندهی ظرفیت های مردمی ممکن است

ریشه کنی فقر مطلق با سازماندهی ظرفیت های مردمی ممکن است