مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-05بين الملل

صنعاء: سازمان ملل یک چهارم توجه به اوکراین را به یمن داشته باشد


هیأت رییسه پارلمان یمن ضمن اشاره به پیامدهای فاجعه بار محاصره در کنار ادامه حملات، از سازمان ملل خواست توجهی هم به یمن داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، هیأت رییسیه پارلمان یمن (صنعاء) نشستی اضطراری درباره پیامدهای فاجعه بار جلوگیری از ورود مشتقات نفتی به این کشور برگزار کرد.

بر اساس گزارش شبکه المسیره ، یحیی الراعی رییس پارلمان یمن در این نشست گفت، کشورهای عضو ائتلاف سعودی در برابر چشمان همه جهان کشتی های حامل نفت را توقیف می کنند و علیرغم همه اینها تلاش دارند که دولت صنعاء را متهم کنند.

وی در ادامه از سازمان ملل خواست با اعزام هیأتی به یمن از میزان حجم فاجعه انسانی در نتیجه ادامه حملات و محاصره یمن آگاه شود.

الراعی افزود، صنعاء از سازمان ملل می خواهد التفاتی هم به پرونده بشردوستانه در یمن داشته باشد ولو یک چهارم توجهی باشد که به اوکراین دارد.

هیأت رییس پارلمان صنعاء در ادامه آمریکا و کشورهای عضو ائتلاف را مسؤول وخامت وضعیت انسانی در یمن در نتیجه محاصره و دزدی دریایی از کشتی های حامل نفت دانست و بر اهمیت بازگشایی فرودگاه صنعاء و بندر الحدیده تأکید کرد.

این هیأت، همه یمنی ها را به همراهی با کمپین اعصار الیمن و آماده باش در جبهه ها برای مقابله با ائتلاف متجاوز فراخواند و در ادامه از روش های ستون پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: سازمان ملل یک چهارم توجه به اوکراین را به یمن داشته باشد

صنعاء: سازمان ملل یک چهارم توجه به اوکراین را به یمن داشته باشد