مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-05سياسي

بسته های معیشتی شب عید در راه است؟


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اینکه آیا این برنامه در حوزه بسته معیشتی است؟ گفت: بله، در حوزه معیشتی است و انشاءالله بسته معیشتی خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره توزیع بسته های معیشتی برای شب عید گفت: به دستور رییس جمهور، طراحی هایی را در وزارتخانه برای شب عید انجام دادیم و با معاون اول رییس جمهور و سازمان برنامه نیز مطرح کردیم و جمع بندی از نظر ما تمام است.

خبر های خوبی از این جهت وجود دارد و اجازه می خواهم مقامات ذیربط آن را اعلام کنند.

حجت الله عبدالملکی در حاشیه نمایشگاه دستاورد های 6 ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه در پاسخ به پرسشی درباره رفع فقر مطلق و فقر غذایی گفت: سیاست کلی ما در وزارت مردم در حوزه های تولیدی - در بیش از 600 شرکت، سهام قابل ملاحظه ای داریم- افزایش تولید است و آن را ابلاغ کرده ایم که افزایش سودآوری باید از محل افزایش تولید و کاهش حاشیه سود محقق شود.

وی افزود: در ستاد اقتصادی دولت هم دائما این بحث مطرح شده که برای سودآوری اقتصادی و رفاه مردم به صورت همزمان، سیاست اصلی در همه حوزه ها افزایش تولید و البته افزاش شفافیت است که خود به خود منجر به کاهش قیمت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های معیشتی شب عید در راه است؟

بسته های معیشتی شب عید در راه است؟