مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-05اقتصادي

لزوم تقویت نظارت ها بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در شهرستان بن


فرماندار بن با اشاره به برخی نارضایتی ها از وضعیت ستاد تنظیم بازار این شهرستان، گفت: نظارت ها بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان تقویت شود.

- ، رضا علی بیگی ظهر شنبه در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان بن، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی، شرکت های خدمات رسان، شهرداری ها و دهیاری های شهرستان بن برای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود منابع آب در شهرستان بن و افزایش مصرف آب در آستانه نوروز عنوان کرد: مسئولان شرکت آب و فاضلاب باید علاوه بر فرهنگ سازی برای صرفه جویی و مدیریت منابع آب کنونی و رفع شکستگی های لوله های آب، نسبت به تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم، مسافران و گردشگران تمهیدات لازم را به موقع بیندیشند.

فرماندار بن به وجود برخی نارضایتی ها از وضعیت ستاد تنظیم بازار شهرستان بن اشاره و تصریح کرد: تقویت نظارت ها برای توزیع تمامی کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه اقلام اساسی مانند مُرغ، گوشت قرمز و میوه شب عید از هنگام خروج از انبار تا زمان رسیدن به بازار و مصرف کنندگان ضروری است.

علی بیگی افزایش گشت های نوروزی نیروی انتظامی بن را ضروری دانست و ادامه داد: دستگاه های اجرایی این شهرستان نصب دوربین های مداربست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت نظارت ها بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در شهرستان بن

لزوم تقویت نظارت ها بر نحوه توزیع کالاهای اساسی در شهرستان بن