مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-05سياسي

بزرگ ترین آسیب در احیای تالاب ها ضعف در مشارکت های اجتماعی است


بزرگ ترین آسیب در راه احیای تالاب ها ضعف در مشارکت های اجتماعی است و تا زمانی که اتحاد،همدلی و همراهی وجود نداشته باشد نتیجه دلخواه به دست نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید ظهرابی در نشست دبیرخانه ستاد احیای تالاب های استان فارس، گفت: یکی از اهداف اصلی ما از انعقاد این قرارداد با دانشگاه شیراز، ارائه یک برنامه مدون ازسوی اساتید دانشگاه است که چراغ راه ما باشد برای احیای کامل تالاب ها که باید این برنامه علاوه بر علمی بودن، قابلیت اجرایی داشته باشد و امکانات دولت را نیز در نظر بگیرد.

وی با یادآوری اینکه این برنامه باید گام به گام و دقیق باشد تا ما را به هدف نهایی که همان احیای پایدار تالاب هاست برساند، افزود: دانشگاه باید سناریوهای مختلفی را تعریف و نتیجه ی هر سناریو را پیش بینی کند و بهترین آن را در اختیار مسؤولان قرار دهد.

ظهرابی بزرگ ترین آسیب در راه احیای تالاب ها را ضعف در مشارکت های اجتماعی برشمرده و تأکید کرد: تا زمانی که اتحاد و همدلی و همراهی همه ی ذی نفعان وجود نداشته باشد؛ نتیجه ی دلخواه را در اقداماتمان نخواهیم داشت.

وی تداوم در برنامه ها، عمل به وعده هایی که به مردم داده می شود و پیشگیری از تزریق نظرهای متناقض که آفت مشارکت های اجتماعی است را از مهم ترین نکات در راه احیای تالاب ها برشمرد و تصریح کرد: سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین آسیب در احیای تالاب ها ضعف در مشارکت های اجتماعی است

بزرگ ترین آسیب در احیای تالاب ها ضعف در مشارکت های اجتماعی است