مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-05پزشكي

202 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند/فوت 5 بیمار


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته، 202 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و 91 نفر از این تعداد در مراکز درمانی بستری شدند.

- محمدامین ولی زاده در گفتگو با در استان به 7431 نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه تعداد شهرهای قرمز در استان کاهش یافت، گفت: بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی کشور 9 شهرستان در وضعیت قرمز، 4 شهرستان در وضعیت نارنجی و 4 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

ولی زاده افزود: اعلام وزارت بهداشت از روز شنبه 14 اسفند ارومیه، پلدشت، تکاب، چالدران، چایپاره، خوی، سلماس، شوط و نقده در وضعیت قرمز قرمز، بوکان، شاهین دژ، ماکو ومیاندوآب در وضعیت نارنجی و اشنویه، پیرانشهر، سردشت و مهاباد در وضعیت زرد قرار دارند.

وی از افتتاح پایگاه واکسیناسیون ویژه کودکان در ارومیه خبر داد و عنوان کرد: در راستای تحقق دو راهبرد انجام واکسیناسیون حداکثری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهت مبارزه با کرونا لازم است کلیه سازمان های دولتی و غیر دولتی و مردم نهاد با تمام ظرفیت پای کار باشند.

ولی زاده گفت: پایگاه واکسیناسیون ویژه کودکان با همکاری ️موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه (مکنا) در محیطی شاد و مناسب برای کودکان در اول خیابان ذاکر که همه روزه از ساعت 8 صبح الی 19 عصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

202 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند/فوت 5 بیمار

202 نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند/فوت 5 بیمار