مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-05اقتصادي

آموزش پرستاری برای 10 هزار نفر ارائه می شود


به گفته رییس سازمان فنی و حرفه ای، آموزش پرستاری برای 10 هزار نفر در قالب تفاهم نامه سه جانبه گرایی ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تفاهم نامه سه جانبه امروز بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان بهزیستی کل کشور و سازمان نظام پرستاری برای آموزش 10 هزار نفر پرستار امضاء شد.

در قالب این تفاهم نامه قرار است در راستای زیست بوم اشتغال کشور همه کنش گران در کنار هم قرار گیرند و با توجه به جایگاهی که بخش خصوصی و غیردولتی مانند سازمان نظام پرستاری دارد، بحث اقتصاد سلامت به عنوان یکی از  خوشه های هفت گانه اشتغال دنبال شود.

غلامحسین حسینی نیا رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جریان امضاء این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به صورت سه جانبه بین سازمان بهزیستی کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان نظام پرستاری امضاء می شود که برای توسعه آموزش مهارت پرستاری در راستای اقتصاد سلامت به کار گرفته می شود.

وی گفت: با توجه به گسترش بیماری های گوناگون و نیاز مردم به دریافت خدمات پرستاران ماهر لازم است با آموزش پرستاری به افراد خدمات پرستاری در دسترس مردم قرار گیرد.

  به گفته وی، خدماتی مانند مراقبت از سالمندان، مراقبت از کودک و همراه بیمار به ویژه در سطح جوامع توسعه نیافته و روستایی از اهداف این تفاهم نامه است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پرستاری برای 10 هزار نفر ارائه می شود

آموزش پرستاری برای 10 هزار نفر ارائه می شود