مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-05فرهنگي

وزارت ارشاد رسما اعلام کرد: فیلم مهرجویی در اکران نوروزی نیست


سازمان سینمایی با تاکید برداشتن پروانه نمایش اعلام کرد که این فهرست باید حتماً مجوز اکران داشته باشد و گفته شد که تاریخ پروانه نمایش فیلم مهرجویی که در دولت قبل صادر شده بود منقضی شده است.

- وزارت ارشاد رسما اعلام کرد: فیلم مهرجویی در اکران نوروزی نیست سازمان سینمایی با تاکید برداشتن پروانه نمایش اعلام کرد که این فهرست باید حتماً مجوز اکران داشته باشد و گفته شد که تاریخ پروانه نمایش فیلم مهرجویی که در دولت قبل صادر شده بود منقضی شده است.

فیلم سینمایی لامینور ساخته داریوش مهرجویی مشکل اقدام برای صدور پروانه نمایش ندارد اما این فیلم در اکران نوروزی نیست و بزودی با تعامل تهیه کننده پروانه نمایش فیلم صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ محمدرضا فرجی با عنوان این مطلب افزود: فیلم لامینور از نظر سازمان سینمایی مانعی برای دریافت پروانه نمایش ندارد، این فیلم پروانه نمایش خود را دو سال گذشته دریافت کرده و الان اعتبار آن پروانه منقضی شده است.

به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی؛ فیلم لامینور مشکلی برای صدور پروانه نمایش ندارد؛ فیلم بازبینی شده و جمع بندی آن به زودی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد رسما اعلام کرد: فیلم مهرجویی در اکران نوروزی نیست

وزارت ارشاد رسما اعلام کرد: فیلم مهرجویی در اکران نوروزی نیست