مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-05اقتصادي

کاشت 22 هزار اصله نهال در ماسوله در قالب طرح جنگل کاری


رییس اداره منابع طبیعی فومن با اشاره به اجرای طرح جنگل کاری 40 هکتاری در ماسوله با کاشت 22 هزار اصله نهال، گفت: برای اجرای این طرح 215 میلیون تومان هزینه شده است.

- ، علی داودی بعد از ظهر شنبه با بیان اینکه عملکرد یک ساله اداره منابع طبیعی برای صیانت از اموال دولتی و خدمات رسانی به مردم در شهرستان فومن شفاف است، گفت؛ با همکاری دستگاه های مختلف توانسته ایم برای پیشگیری از تخریب و قاچاق درختان نسبت به سال های گذشته اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه طرح تکریم ارباب رجوع در اداره منابع طبیعی شهرستان فومن یک اصل با اهمیت بوده که تلاش کردیم امور خدمات رسانی به مردم سریع صورت گیرد، افزود: برای اولین بار در کشور سامانه درخت برای خدمات رسانی به مردم در فومن تهیه شده است.

رییس اداره منابع طبیعی فومن با بیان اینکه سه هزار درخواست استعلام از اداره منابع طبیعی شهرستان در سال جاری ثبت شده که بیش از نیمی از این استعلامات پاسخ داده شده است، اضافه کرد: کاهش چشم گیر تشکیل پرونده های تخلف نسبت به سال گذشته در فومن نیز قابل توجه است.

داودی با اشاره به افزایش قاچاق درختان و قطع غیر مجاز به ویژه در بخش حمل درختان شهرستان فومن بیش از سال گذشته، تصریح کرد: اجرای طرح کاداستر و جانمایی دقیق نقشه های اراضی ملی داخل طرح هادی یکی از اقدامات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 22 هزار اصله نهال در ماسوله در قالب طرح جنگل کاری

کاشت 22 هزار اصله نهال در ماسوله در قالب طرح جنگل کاری