مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-05سياسي

تلاش استکبار جهانی برای به انحراف کشیدن باور به مهدویت


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش استکبار برای به انحراف کشیدن باور به مهدویت، گفت: باید فرهنگی مهدوی در جامعه تبیین شود.

- ، آیت الله رسول فلاحتی امروز (شنبه) در نشست هم اندیشی منجی در آینه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه به اعتقاد شیعه مهدی موعود روزی ظهور می کند، اظهار کرد: در زمان حضرت ولیعصر (عج) شرایطی ایجاد می شود که انبیای الهی امید و آرزو داشتند آن را درک کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امام زمان (عج) موعود حق است، تصریح کرد: ضرورت دارد فرهنگ مهدی موعود در تمام جوامع انسانی تبیین شود.

وی، امام زمان (عج) را یک نماد عنوان و بیان کرد: این اندیشه که انسانی روزی خواهد آمد و بشریت را رهایی می دهد، یک نماد بوده و این ظرفیت برای جوامع تبیین نشده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش قدرت های استکباری در به انحراف کشاندن اعتقاد به ظهور مهدی موعود اشاره کرد و گفت: شیعه معتقد است امام زمان (عج) از مکه ظهور می کند و هیچ کس جلودار حرکت او نیست.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اعتقاد به قیام غایب ایمان به غیب است، اضافه کرد: ایمان به مهدی (عج) یک ظرفیت بسیار بالا و اندیشه ناب است و اگر تقویت شود تحمل انسان در برابر مشکلات را بالا می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش استکبار جهانی برای به انحراف کشیدن باور به مهدویت

تلاش استکبار جهانی برای به انحراف کشیدن باور به مهدویت