مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-05سياسي

مطالبه جامعه صیادان جزیره خارگ محقق شد


بخشدار ویژه خارگ از تحقق یکی از مطالبات جامعه صیادان جزیره خارگ خبر داد و گفت: تجهیزات پروژه رها شده شیلات که در روند امور صیادان جزیره اختلال بوجود آورده بودبه محلی دیگر منتقل شد.

- محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی دولت در بخش ویژه خارگ رفع موانع خود اشتغالی در جزیره بوده است که این روند با تاکید استاندار و فرماندار بوشهر در حال اجرا است.

وی افزود: قشر صبور و زحمتکش صیاد جزیره خارگ به دلیل عدم اجرای پروژه های شیلات مصوب در گذشته انتقادات و خواسته های به حقی دارند که این خواسته ها در اولویت امور این بخشداری قرار دارد، که طی ماه های گذشته برخی از موانع موجود در این حوزه با هم افزایی، همگرایی و همچنین محوریت خود صیادان این جزیره بر طرف شده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: متأسفانه تجهیزات پروژه رها شده شیلات در این بخش که بیش از شش سال در اسکله صیادی انباشت شده که در روند امور صیادان این جزیره اختلال به وجود آورده بود که این موضوع به عنوان مطالبه ای به حق از سوی این قشر صبور در جلسات هم اندیشی مطرح شد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: با هماهنگی و هم افزایی صورت گرفته با مسئولین ارشد استانی و همچنین همکاری اداره بندر و دریانوردی خارگ و شرکت پایانه های نفتی، تجهیزات این پروژه جهت بازگشایی مسیر صی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه جامعه صیادان جزیره خارگ محقق شد

مطالبه جامعه صیادان جزیره خارگ محقق شد