مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:172022-03-05ورزشي

سرمربی فجر سپاسی: دوست داریم از موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم


سرمربی تیم فجر سپاسی با اشاره به موقعیت های این تیم در هفته های گذشته، گفت: دوست داریم از موقعیت هایی که داریم بیشتر استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم با سپاهان با اشاره به بازگشتن آقای نوید کیا به تیم سپاهان اظهار داشت: بنده دوست نداشتم موضوع رفتن ایشان از تیم سپاهان پیش بیاید، خوشحال هستم و برای ایران اتفاق خوبی است که افرادی مثل وی در بدنه فوتبال و تیم بزرگ سپاهان باشند.

وی با اشاره به دیدار تیم فجر سپاسی با سپاهان بیان کرد: این دیدار برای هر دو تیم مهم و سرنوشت ساز است، بازی تیم سپاهان را از ابتدای فصل دیده ایم و شرایط شان را هم پیگیر بوده ایم و در مدتی که برای تمرین وقت داشته ایم روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم.

کلانتری افزود: این بازی از سمت ما و سپاهان جای اشتباه ندارد و اگر از هر سمتی در دفاع و حمله اشتباهی صورت بپذیرد برای هر دو تیم گران تمام خواهد شد و سعی داشته ایم که در سازمان دفاعی خود اشتباهات را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی با اشاره به موقعیت های این تیم در هفته های گذشته بیان کرد: دوست داریم از موقعیت هایی که داریم بیشتر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی فجر سپاسی: دوست داریم از موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم

سرمربی فجر سپاسی: دوست داریم از موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم