مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-05سياسي

تأمین اعتبار برای اجرای طرح های زیرساختی، توسعه ای و عمرانی بشاگرد


تأمین اعتبار برای اجرای طرح های زیرساختی، توسعه ای و عمرانی در جلسه کارگروه محرومیت زدایی شهرستان بشاگرد به ریاست معاون اول رییس جمهور تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص محرومیت زدایی از شهرستان بشاگرد تأکید کرد: با اتخاذ تصمیمات جدی در دولت سیزدهم مشکلات این منطقه محروم از کشور هر چه زودتر حل می شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین بر ضرورت ارتقاء سطح کیفی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به نیروهای بومی و همچنین بومی گزینی در طرح های اشتغالزایی شهرستان بشاگرد تأکید کرد.

در این جلسه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گزارشی از وضعیت کنونی شهرستان بشاگرد و همچنین پیشنهادات و طرح های توسعه ای برای آبادانی این منطقه محروم ارائه کرد.

همچنین در این جلسه طرح های اولویت دار راهسازی در شهرستان بشاگرد در پنج محور به منظور احداث راهدارخانه، زیرسازی و آسفالت و اصلاح نقاط حادثه خیز بحث و بررسی شد.

در زمینه مشکلات آب شهرستان بشاگرد اهم اقدامات و کمبودهای این بخش محروم از کشور در حوزه آب بررسی و تأکید شد اقدامات اساسی در حوزه آب آشامیدنی و کشاورزی تا پایان دولت سیزدهم و با اختصاص اعتبارات لازم نهایی شود .

طرح های آبخیزداری و منابع طبیعی، احیا و واگذاری واحدهای معدنی به تعاونی ها، سرمایه گذاری در زنجیره های تولید با فعال سازی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار برای اجرای طرح های زیرساختی، توسعه ای و عمرانی بشاگرد

تأمین اعتبار برای اجرای طرح های زیرساختی، توسعه ای و عمرانی بشاگرد