مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-05سياسي

شهردار پارسیان معرفی شد


مراسم معارفه شهردار پارسیان با حضور مسئولین شهرستان و مدیرکل امور شهری استانداری هرمزگان در محل فرمانداری پارسیان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رحیمی رییس شورای شهر پارسیان در این مراسم با تبریک انتصاب شهردار پارسیان، گفت: 7 ماه از تشکیل شورای شهر پارسیان گذشته و تاکنون پارسیان شهردار به خود ندیده بود که امروز با هماهنگی و همراهی مسئولین، شهردار شهر پارسیان معارفه می شود.

وی ادامه داد: هدف ما از انتخاب ایشان، از بدنه خود شهرداری است و به مشکلات شهر و شهرداری آگاهی دارد و توانایی عبور از مشکلات را داراست.

شیخ خنجی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان نیز در این مراسم، گفت: فرماندار و شهردار جوان در کنار هم می توانند با شور و نشاط جوانی به شهر خدمت کنند.

وی افزود: مبلمان شهری ما نیاز به توجه رسیدگی دارد که امیدواریم با حضور شهردار جوان به این مقوله توجه شود.

سرهنگ رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در این مراسم با تبریک انتصاب شهردار پارسیان، اظهار کرد: بخشی از دغدغه مردم توسط شهرداری می تواند رفع شود و این مسئولیت شهردار پارسیان را مهم می کند.

صادقی، مدیر کل امور شهری استانداری هرمزگان، در این مراسم، با بیان اینکه زمان 7 ماهه را سپری کردیم تا امروز شاهد انتصاب شهردار جوان پارسیان باشیم، گفت: امروز کار کردن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار پارسیان معرفی شد

شهردار پارسیان معرفی شد