مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:222022-03-05حوادث

دستگیری باند ماموران قلابی اداره برق در شهرستان سلماس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان غربی سرهنگ رمضان فتح الهی  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از دستگیری باند ماموران قلابی برق که با سوء استفاده از عنوان اداره برق، اقدام به سرقت به عنف طلاجات از منزل شهروندان می کردند خبر داد.

وی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سرقت  به عنف طلاجات از منزل شخصی به هویت معلوم، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فتح اللهی افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان پس از شناسایی یک منزل مسکونی، در محل حاضر و با معرفی خود به عنوان ماموران اداره برق به بهانه قرائت کنتور  وارد منزل می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس تصریح کرد: متهمان پس از ورود به منزل این شهروند، اقدام به سرقت  طلا و جواهرات مالباخته به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال نموده و سریعا متواری می شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی  تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی سارقان مامور نما  آغاز و در نهایت با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری آنان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند ماموران قلابی اداره برق در شهرستان سلماس

دستگیری باند ماموران قلابی اداره برق در شهرستان سلماس