مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-05سياسي

آمادگی سپاه در ارائه امکانات لجستیکی برای حل مشکلات گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش موثر سپاه پاسداران در حل مشکلات و تزریق امید در جامعه گفت: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد که برای حل مشکلات زیرساختی در گیلان تمامی امکانات خود را در اختیار مسوولان قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، عصر امروز استاندار گیلان به همراه معاونین استانداری و اعضا شورای تامین با فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس دیدار کردند.

  فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه با تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا یک فرهنگ را در بین جامعه اسلامی ایجاد کردند و این فرهنگ همان جهاد خالصانه در راه خدا است.

  سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه مردم و مسوولان در انقلاب اسلامی با تبعیت از شهدا از هیچ تلاشی برای سربلندی ایران دریغ نمی کنند، افزود: انقلاب اسلامی استحکام و استقلال و وحدت خود را مدیون خون پاک شهیدانی همچون حسین فهمیده است.

  وی با اشاره به نقش موثر سپاه پاسداران در حل مشکلات و تزریق امید در جامعه گفت: یکی از اهداف سپاه پاسداران کمک به مردم در تمامی حوزه ها بوده و این نهاد مقدس بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سپاه در ارائه امکانات لجستیکی برای حل مشکلات گیلان

آمادگی سپاه در ارائه امکانات لجستیکی برای حل مشکلات گیلان