مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:472022-03-05بين الملل

درخواست تضمین از آمریکا توسط چین و روسیه نشان داد ضمانت خواستن ایران صحیح است


درخواست چین و روسیه از آمریکا برای تضمین دادن درباره منافع برجام، صحت خواسته اصلی ایران را به اثبات رساند که آمریکا قابل اعتماد نیست و نشان داد که مطالبه ایران یک مطالبه درست و واقعی بوده است.

- مسعود براتی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به درخواست تضمین چین و روسیه از آمریکا در برجام، اظهار داشت: نوع رفتار آمریکا در قضیه مذاکرات هسته ای تمام طرف ها را به این نگاه رسانده است که آمریکا دیگر قابل اعتماد نیست و باید در مذاکرات پیش رو تضامینی را از آمریکا گرفت.

وی ادامه داد: نکته مهمی که وجود دارد این است که روابط اقتصادی بلند مدت زمانی شکل می گیرد که یک افق پایداری برای رفع تحریم تصور شود که این مورد از نظر ایران بسیار مهم است.

این کارشناس مسائل بین الملل، گفت: چین و روسیه برای توسعه روابطشان با ایران نیازمند یک روابط پایدار هستند و این موضوع برای ما مهم است و کمک می کند که روابطمان را با شرق گسترش دهیم لذا بی اعتمادی از سمت آمریکا برای همه طرف ها اثبات شده است و دیگر هیچ طرفی به قول های آمریکا اعتمادی ندارد.

براتی تصریح کرد: این درخواست دو کشور، حرف و خواسته اصلی ایران را به اثبات رساند که آمریکا قابل اعتماد نیست و این موضوع تنها تصور ایران نیست و ثابت کرد که مطالبه ایران یک مطالبه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تضمین از آمریکا توسط چین و روسیه نشان داد ضمانت خواستن ایران صحیح است

درخواست تضمین از آمریکا توسط چین و روسیه نشان داد ضمانت خواستن ایران صحیح است